Samarbejdspartnere

Smartbudget ApS (GoSimplo ApS)

Kort om SmartBudget

Vi er et erfarent team, der har udviklet og implementeret ERP-software i over 10 år. Vi har i de seneste år arbejdet indgående med rapportering til SMV’er og hvordan vi kan bistå deres økonomiske samarbejdspartnere, med en effektiv løsning til budgettering og opfølgende rapportering.

 

Om selve platformen

Med SmartBudget kan I tilbyde jeres kunder budgetudarbejdelse og rapportering. Vores formler er valideret af revisorer og I har garanti for, at tallene altid stemmer og har intern sammenhæng.

SmartBudget henter finansdata og stiller nogle simple spørgsmål: Hvornår er der bogført til og hvad er forventningerne til omsætningen?

Med automatisk opstilling og åbningsbalance, beregnes et komplet budgetudkast på ingen tid - fra resultat til balancen og likviditet. Du kan nemt lave justeringer og bruge smarte beregninger. Samt tilføje kommentarer og se kontohistorik.

Når du er tilfreds med budgettet, kan du downloade en komplet rapport inkl. likviditetsbudget, forudsætninger og kommentarer - klar til at dele med din kunde. Du kan også bruge budgettet til opfølgende rapportering - gik det som forventet?

Alt sammen klaret hurtigere og nemmere end nogensinde.

 

Med SmartBudget får du

  • Automatisk etablering af åbningsbalance
  • Automatisk opstilling og beregning af budget inkl. nøgletal
  • Nem redigering med smarte formler
  • Automatisk likviditetsbudget
  • Komplet budgetrapport inkl. forudsætninger
  • Opfølgende rapportering mod realiserede tal
  • Logo/branding på rapporter